Köpvillkor
1. Priser
Alla priser är angivna i svenska kronor (SEK) och inkl moms men utan fraktkostnad.
I ”kundvagnen” ser du det totala priset inkl moms och frakt.
Angående frakten vi kommer kontakta er snabbaste möjliga sätt.
2. Orderbekräftelse
När vi mottagit din order skickar vi omgående ut en orderbekräftelse via e-post.
3. Frakt
Frakt tillkommer. Vi försöker att alltid leverera på billigast möjliga sätt. Fraktpriser kan ändras beroende på vilken bolag
OBS! Vid varm väderlek undvik choklad!
Alla paket är spårbara.
Företag och stat/kommun med transport till dörr.
Fraktkostnaden för respektive beställning kan ses i ”kundvagnen”.
Självklart kan varorna hämtas i vår butik i Skånes Fagerhult utan extra kostnad. Öppettider se vår hemsida www.godisflyget.se
Normalt skickar vi inga varor på fredagar eftersom vi inte kan garantera hur varorna förvaras av transporten under helgen.
4. Emballage
Emballage ingår i priset.
5. Betalning
Privatpersoner
Betalning kan göras på olika sätt
a) Direkt till bank kontonummer : Länsförsäkringar 9024 6437628
Order som fortfarande är obetalda efter 1mån, makuleras.
Företag
Förutom ovanstående betalningsmöjligheter, kan av oss kända/kontrollerade företag erhålla kredit mot faktura 20 dag netto.
Ordervärde exkl moms min 500 SEK.
6. Leveranser
Vi reserverar oss för att produkter kan vara slut. Vi frågar er då via e-post om vi ska levererar övriga beställda varor, avvakta till dess varan finns i lager igen eller ersätta med annan vara.
Leveranser sker med transportbolaget till deras ombud/servicepoint/hämtställe och efter att vi fått er betalning bekräftad.
Om du är privatperson blir du aviserad via SMS eller e-post att din beställning kommit fram till ditt ombud/servicepoint.
För företag gäller leverans direkt till företaget.
Vi meddelar Er via e-post när vi leveransen går iväg från oss.
Där får Du också ett sändningsnummer, och med hjälp av det kan Du se var Din leverans finns för tillfället.
7. Leveranstid
Om möjligt skickar vi beställningen inom tre arbetsdagar dock levererar vi normalt inte på fredagar eftersom varornas kvalitet inte kan garanteras vid lagring över helgen.
8. Produktinformation
Produkterna är av högsta kvalitet och alltid färska. Produkterna kan avvika något i färg och form från bilderna på hemsidan.
GODISFLYGET ansvarar inte för att varorna smälter, missfärgas eller tar skada under transporten.
9. Reklamation
Vid skada på förpackningen kontakta transport leverantören och anmäl skadan till dem. Om du av någon anledning fått en undermålig vara, kontakta oss via e-post godisflyget@outlook.com eller telefon 0703021424.
10. Säkerhet
Vi lämnar självklart aldrig ut personuppgifter eller e-postadresser och följer personuppgiftslagen(PUL)
11. Förpackning
Varorna packas omsorgsfullt i separata emballage för att de inte ska blandas med varandra, ex sött, salt o surt.
12. Returer
Eftersom varorna består av livsmedel, har man enligt distanshandelslagen tyvärr ingen returrätt.
se distanshandelslagen http://www.riksdagen.se/
13. Ej hämtade paket
Om paketen inte hämtas ut inom 14 dagar returneras den till terminal och därefter till oss.
Vi förbehåller oss rätten att debitera dig kostnaderna för returfrakt och hantering.
15. Kvalitet
Vi har mycket höga krav på kvalitet såväl i butik som på nätet.Har du synpunkter eller önskemål så kontakta oss gärna via
e-post godisflyget@outlook.com eller per tel: 0703021424
Producerad av InternetEx