Köpvillkor

Köpvillkor

1.  Priser  

Alla priser är angivna i svenska kronor (SEK) och inkl moms men utan fraktkostnad.

I ”kundvagnen” ser du det totala priset inkl moms och frakt.

Angående frakten vi kommer kontakta er snabbaste möjliga sätt.

2.  Orderbekräftelse

När vi mottagit din order skickar vi omgående ut en orderbekräftelse via e-post.

3.  Frakt

Frakt tillkommer. Vi försöker att alltid leverera på billigast möjliga sätt. Fraktpriser kan ändras beroende på vilken bolag

OBS!  Vid varm väderlek undvik choklad!

 Alla paket är spårbara.

Företag och stat/kommun  med transport till dörr.

Fraktkostnaden för respektive beställning kan ses i ”kundvagnen”.

Självklart kan varorna hämtas i vår butik i Skånes Fagerhult utan extra kostnad. Öppettider se vår hemsida www.godisflyget.se

Normalt skickar vi inga varor på fredagar eftersom vi inte kan garantera hur varorna förvaras av transporten under helgen.

4.  Emballage

Emballage ingår i priset.

5.  Betalning

Privatpersoner

Betalning kan göras på olika sätt

a)    Direkt   till bank  kontonummer : Länsförsäkringar 9024 6437628

Order som fortfarande är obetalda efter 1mån, makuleras.

Företag

Förutom ovanstående betalningsmöjligheter, kan av oss kända/kontrollerade företag erhålla kredit mot faktura 20 dag netto.

Ordervärde exkl moms min 500 SEK.

6.  Leveranser

Vi reserverar oss för att produkter kan vara slut. Vi frågar er då via e-post om vi ska levererar  övriga beställda varor, avvakta till dess  varan finns i lager igen eller  ersätta med annan vara.

Leveranser sker med transportbolaget  till deras ombud/servicepoint/hämtställe och efter att vi fått er betalning bekräftad.

Om du är privatperson blir du aviserad via SMS eller e-post att din beställning kommit fram till ditt ombud/servicepoint.

För företag gäller leverans direkt till företaget.

Vi meddelar Er via e-post när vi leveransen går iväg från oss.

Där får Du också ett sändningsnummer, och med hjälp av det kan Du se var Din leverans finns för tillfället.

7.  Leveranstid

Om möjligt skickar vi beställningen inom tre arbetsdagar dock levererar vi normalt inte på fredagar eftersom varornas kvalitet inte kan garanteras vid lagring över helgen.

8.  Produktinformation

Produkterna är av högsta kvalitet och alltid färska. Produkterna kan avvika något i färg och form från bilderna på hemsidan.

GODISFLYGET  ansvarar inte för att varorna smälter, missfärgas eller tar skada under transporten.

9.  Reklamation

Vid skada på förpackningen kontakta transport leverantören  och anmäl skadan till dem. Om du av någon anledning fått en undermålig vara, kontakta oss via e-post    godisflyget@outlook.com eller telefon 0703021424.

10.  Säkerhet

Vi lämnar självklart aldrig ut personuppgifter eller e-postadresser och följer personuppgiftslagen(PUL)

11.  Förpackning

Varorna packas omsorgsfullt i separata emballage för att de inte ska blandas med varandra, ex sött, salt o surt.

12.  Returer

Eftersom varorna består av livsmedel, har man enligt distanshandelslagen tyvärr ingen returrätt.

se distanshandelslagen http://www.riksdagen.se/    

13.  Ej hämtade paket

Om paketen inte hämtas ut inom 14 dagar returneras den till terminal och därefter till oss.

Vi förbehåller oss rätten att debitera dig kostnaderna för returfrakt och hantering.

15.  Kvalitet

Vi har mycket höga krav på kvalitet såväl i butik som på nätet.Har du synpunkter eller önskemål så kontakta oss gärna via

e-post godisflyget@outlook.com eller per tel: 0703021424

Producerad av InternetEx